0544-651658

מיטל מעוז

" לא תארתי לעצמי שבפרק זמן קצר יחסית ניתן לבצע התקדמות כה רבה"
כאשר נפגשתי איתך מיטל .. היה לי רעיון לא מגובש לעסק.
את במקצועיות שאלת את השאלות הנכונות ויחד די מהר הגענו למסקנה, שלעסק שחשבתי עליו אין יתרון יחסי בשוק
ולכן כנראה אין לו מקום.
את דחקת בי בנועם לחשוב על רעיונות נוספים וכך העליתי בפניך רעיון נוסף אשר נישען על כישורים קודמים שלי.
את מצאת שהרעיון שלי טוב ובדקת עבורי באינטרנט באם קיימים עסקים דומים בארץ,מאחר ולא נמצאו כאלה,
עברנו לחפש בחו"ל ואכן בחו"ל נמצאו עסקים דומים אשר פונים לקהל היעד פוטנציאלי שאני אפנה אליו בעסק שלי.
אני חייבת לציין שההתלהבות שלך הייתה מדבקת, מיד מצאתי יותר ויותר יתרונות ברעיון לעסק שעלה במפגש.
נתת לי "שיעורי בית" מס' משימות כדי להכיר את התחום ולחדד את הרעיון,
כמו לאסוף אינפורמציה על התחום, מגוון הפריטים והמחירים וכו' כמו כן ביקשת שאכתוב פרופיל עסקי: מי אני? מה מטרת העסק? ומהו החזון שלי. דבר שחייב אותי להתעמק ברעיון להשקיע מחשבה ולעבד אותו בראש שלי .
נרתמתי לכל המשימות בהתלהבות ובפגישות הנוספות עיבדנו את מה שכתבתי לכדי אמירה מדויקת אשר נסכה בי תחושת ביטחון ברעיון ומוטיבציה מאוד גדולה לביצוע.
בפגישתנו האחרונה בנינו יחד מעין תרשים זרימה של תכנון העסק מהשלב הראשון ועד לפתיחת חנות וירטואלית בינלאומית.
קיימתי איתך שישה מפגשים סה"כ, אשר היו מאוד מעצימים עבורי.
לא תיארתי לעצמי שבפרק זמן קצר יחסית ניתן לבצע התקדמות כה רבה.
בכישרון רב את זיהית את הצורך שלי לעסוק בתחום שיש בו ערך ועזרה אמיתית לחברה ולשם גם כיוונת אותי.
אין ספק שתרמת מאוד להתקדמותי קודם כל ממבחינה מנטלית ונטעת בי מוטיבציה רבה ואמונה שלמה בכדאיות
העסק ובהצלחתו.
אני מודה לך מיטל מקרב ליבי
על תרומתך החשובה בשלב זה של חיי
אלביק מירי - ייצור יבוא ושיווק בגדים מותאמים לבעלי מוגבלויות.
ראשית, עלינו להחליט מהם המסרים המרכזיים אותם נרצה להעביר במסגרת העמוד. זכרו, הימנעו מלעייף את הגולש, היו ממוקדים! על כן יש לבחור ולהתמקד ב 2-3 מסרים לכל היותר.
אל תעמיסו! עמוד ממוצע מורכב מעד 400 מילה. מבנה העמוד ואופן סידור הטקסט בו ישפיע במידה רבה על זמן השהייה של הגולש בעמוד.
לכם יש חשק לקרוא עמוד עמוס, צפוף ואינפורמטי מידי? גם לגולש לא.
הקפידו על הפרדה נכונה לפיסקאות, השתמשו בכותרות משנה, רווחו את השורות , נסחו את הטקסט בצורה מזמינה וקריאה.
הניעו לפעולה- עודדו את הגולשים לבצע פעולות הרצויות לכם באתר. לדוגמא- "לחץ כאן לקבלת הצעה מנציג", "התקשר אלינו עוד היום", "מלא את הפרטים בטופס ונחזור אליך עם הצעה המתאימה במיוחד לך".
שלבו תמונות- דללו את העומס בעמוד על ידי שילוב תמונות רלבנטיות במקומות נכונים. גולש ממוצע נמשך לאספקטים ויזואלים וישהה זמן רב יותר בעמוד המכיל תמונות.
שלבו מילות מפתח- חשבו, מהן המילים העיקריות שעל פיהן מחפשים גולשים המעוניינים במה שיש לכם להציע? הכינו רשימת מילות מפתח, ושלבו אותן בצורה טבעית בגוף הטקסט ובגוף המסרים המרכזים של האתר. מילות המפתח חשובות במיוחד נוכח אופי הפעולה של מנועי החיפוש השונים, אשר מתאימים בין מילות החיפוש של הגולשים לתוכן האתר.
האתר כמנוף תדמיתי של העסק- גם אם אתם חברה קטנה או אפילו "עסק של איש אחד", בעזרת האתר תוכלו (במידה ותרצו) להקנות תחושה שמדובר בחברה מקצועית מהמעלה הראשונה ורבת רושם. התנסחו ברהיטות, שתפו בסיפורי הצלחה, הציגו את לקוחותיכם, תנו ללקוח את התחושה שהוא בידיים הטובות ביותר.
מהימנות ומקצועיות- צרו רושם של אתר מהימן ומקצועי, אשר ישרה על הגולשים תחושה ש"כאן נמצאת האינפורמציה הרלבנטית עבורי", גרמו להם להרגיש בטוחים באתר. צטטו לקוחות מרוצים (במידה ומתאים לאופי העסק), כתבו באופן כנה ומזמין כך שהגולש ירגיש שהגיע למקום הנכון.
לסיכום- הבינו מי קהל הגולשים (גיל\סטטוס\השכלה) ומהן מטרות האתר (מכירה\מידע\תדמית) ובהתאם השתמשו בכלים שניתנו במסמך זה כדי למצות את המרב מאתרכם.