0544-651658
מיטל מעוז

​"הייתי מובטלת ומבולבלת בהקשר למה שאני רוצה לעשות עם החיים שלי "
 

למיטל היקרה 

אני כותבת לך במודע שאני לא יודעת האם אני אוכל באמת להביע את התודה בכמה משפטים!
 
קודם כל, מה שאת עושה זה דבר אלוהי וזו דרך חיים שהרבה אנשים צריכים לאמץ.
 
כאשר נפגשנו בפעם הראשונה, ישר פתחת לי את האופקים ואת הראיה העסקית שלי בעתיד. 
אבל, לא רק פתחת לי את את הראייה, אלא, בכלל סידרת לי את
החיים על פיסת נייר קטנה!

 בזכותך, אני הקמתי בית ספר
לאנגלית לילדים ומבוגרים
 
ומי היה מאמין לזה לפני שנה?!
הרי, הייתי מובטלת ומבולבלת בהקשר למה שאני רוצה לעשות עם החיים שלי !
 
 מעבר לראייה העסקית והמקצועיות שלך, יש בך משהו מאוד לבבי וחברותי וזה בעצם מה שגרם לי להיפתח אלייך
 
ואת האמת אני אגיד לך, אילו לא את, לא היה לי את האומץ לפתוח את העסק שלי ולא הייתי עד היום מוצאת את
עצמי בפאן המקצועי
 
אפשר לומר, שעשיתי מהפך מאוד גדול בחיים שלי ועל כך אני מאוד מאושרת ומודה לך!
אני ממליצה מאוד לכל אדם אשר לא יודע, או לא בטוח מה הוא רוצה לעשות בעתיד שייפגש איתך לפגישה אחת
בכדי לראות מי זאת מיטל מעוז!
 
מיטל, תודה רבה לך על הכל! את אישה מיוחדת ותבורכי בכל הטוב על זה שעזרת לי
 
מאוד אוהבת ומעריכה אותך!
 
אנה פולישוק
מנהלת ומייסדת 
The Cool English School
 
 חזרה לדף הבית

ראשית, עלינו להחליט מהם המסרים המרכזיים אותם נרצה להעביר במסגרת העמוד. זכרו, הימנעו מלעייף את הגולש, היו ממוקדים! על כן יש לבחור ולהתמקד ב 2-3 מסרים לכל היותר.

 
אל תעמיסו! עמוד ממוצע מורכב מעד 400 מילה. מבנה העמוד ואופן סידור הטקסט בו ישפיע במידה רבה על זמן השהייה של הגולש בעמוד.
לכם יש חשק לקרוא עמוד עמוס, צפוף ואינפורמטי מידי? גם לגולש לא.
הקפידו על הפרדה נכונה לפיסקאות, השתמשו בכותרות משנה, רווחו את השורות , נסחו את הטקסט בצורה מזמינה וקריאה.
 
הניעו לפעולה- עודדו את הגולשים לבצע פעולות הרצויות לכם באתר. לדוגמא- "לחץ כאן לקבלת הצעה מנציג", "התקשר אלינו עוד היום", "מלא את הפרטים בטופס ונחזור אליך עם הצעה המתאימה במיוחד לך".
 
שלבו תמונות- דללו את העומס בעמוד על ידי שילוב תמונות רלבנטיות במקומות נכונים. גולש ממוצע נמשך לאספקטים ויזואלים וישהה זמן רב יותר בעמוד המכיל תמונות.
 
שלבו מילות מפתח-  חשבו, מהן המילים העיקריות שעל פיהן מחפשים גולשים המעוניינים במה שיש לכם להציע? הכינו רשימת מילות מפתח, ושלבו אותן בצורה טבעית בגוף הטקסט ובגוף המסרים המרכזים של האתר. מילות המפתח חשובות במיוחד נוכח אופי הפעולה של מנועי החיפוש השונים, אשר מתאימים בין מילות החיפוש של הגולשים לתוכן האתר.
 
האתר כמנוף תדמיתי של העסק- גם אם אתם חברה קטנה או אפילו "עסק של איש אחד", בעזרת האתר תוכלו (במידה ותרצו) להקנות תחושה שמדובר בחברה מקצועית מהמעלה הראשונה ורבת רושם. התנסחו ברהיטות, שתפו בסיפורי הצלחה, הציגו את לקוחותיכם, תנו ללקוח את התחושה שהוא בידיים הטובות ביותר.
 
מהימנות ומקצועיות- צרו רושם של אתר מהימן ומקצועי, אשר ישרה על הגולשים תחושה ש"כאן נמצאת האינפורמציה הרלבנטית עבורי", גרמו להם להרגיש בטוחים באתר. צטטו לקוחות מרוצים (במידה ומתאים לאופי העסק), כתבו באופן כנה ומזמין כך שהגולש ירגיש שהגיע למקום הנכון.
 
לסיכום- הבינו מי קהל הגולשים (גיל\סטטוס\השכלה) ומהן מטרות האתר (מכירה\מידע\תדמית) ובהתאם השתמשו בכלים שניתנו במסמך זה כדי למצות את  המרב מאתרכם.